Klantenservice: geopend

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Gelukkig heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. 

Zet hiervoor de volgende stappen:

 

1. Retour aanmelden
Log in op je accountpagina. Ga vervolgens naar “Mijn bestellingen”, en klik het product aan dat je retour wilt sturen. Hier vind je de link om jouw product als retour aan te melden. 
2. Product verpakken
Stuur het product retour in de originele verpakking. Zorg dat je de doos goed dichtmaakt met tape.
3. Pakket versturen
Stuur het pakket retour via je eigen gekozen pakketdienst of postkantoor. Kosten hiervoor dien je zelf te betalen. Indien de retour een defect of service betreft en binnen de zichttermijn wordt behandeld, worden de retourkosten door ons vergoed.  

Je kunt het retourlabel gebruiken dat we je hebben toegestuurd (na aanmelding van je retour), of het volgende adres gebruiken:

Zenza Home
Hollandweg 6 
1432 DD Aalsmeer

4. Aankoopbedrag terug
We doen ons best jouw zending binnen 14 dagen na ontvangst te verwerken!

 

Belangrijk: Bewaar het verzendbewijs van de retourzending goed. Mocht het retourpakketje verloren gaan, dan is dit niet onze verantwoordelijkheid. Heb je vragen, dan helpen we je graag verder! Neem contact op via onze contactpagina of stuur een mail naar web@zenzahome.com.

 

Als ik iets retourneer, hoe zit het met de verzendkosten?
Goede vraag!

  • Als je de gehele bestelling retourneert: je ontvangt het totale aankoopbedrag inclusief de reeds aan ons betaalde verzendkosten terug.  
    Let op: retourneert u een bestelling van buiten de EU? Dan vergoeden wij de aan ons betaalde verzendkosten niet.
  • Als je een deel van de bestelling retourneert: de bij het kopen betaalde verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  • Als een product fout of defect geleverd wordt: je ontvangt het totale aankoopbedrag inclusief ALLE aan ons betaalde verzendkosten terug (heen en terug). 


Bestelling buiten de EU

Indien een bestelling wordt verstuurd naar een land buiten de EU, dan kan het zijn dat er invoerrechten betaald moeten worden aan de douane. Zenza heeft geen invloed op de invoerrechten. Voor eventuele vragen hierover, adviseren wij u om de douane van het land van bestemming te raadplegen.


Meubelen retourneren
Meubelen die verzonden zijn op een pallet moeten ook weer opgehaald worden op een pallet.Houd er daarom rekening mee dat er voor het retourneren van een meubelstuk €50,- in rekening wordt gebracht.

Ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Is mijn retour goed aangekomen?
Het kan inderdaad even duren. Een retourpakketje komt aan bij ons distributiecentrum, en dan verwerken zij dit in hun administratie. Daarna krijgen wij een bericht dat jouw retour is verwerkt, en dat wij een terugbetaling in werking kunnen zetten. 

Binnen 2 weken na ontvangst van je pakketje ontvang je van ons een bevestiging dat je retour is verwerkt, en een terugbetaling in werking is gezet!
 

Is het mogelijk dat ik mijn items omruil i.p.v. geld retour ontvang?
Helaas bieden wij die mogelijkheid niet. Wil je een nieuw item ontvangen, retourneer je ongewenste artikel voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling op www.zenzahome.com
 

Kan ik sale artikelen retourneren?
Heb je sale items gekocht via de webshop? Goed nieuws: je hebt altijd de mogelijkheid om je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen, mocht dit nou gekocht zijn in de uitverkoop of niet.

 

 


Vergelijk